Tuesday, March 27, 2007

Αφτερ εγκαινια.....

ΔΕΝ εχω φωτογραφιες.... ΔΕΝ εχω! Ορισμένες το ξέρουν αυτο αλλα δεν μπαινουν στον κοπο να μου στειλουν καμια! Σοβαρα, δεν ξερω πως τα καταφερα, αλλα ό, τι φωτογραφία τράβηξα βγηκε χάλια! (δεν ήταν και πολλες, κατι είναι κι αυτο)! Η πρώτη μέρα της έκθεσής μας ήταν προχθές. Ήρθε πολυς κόσμος (αν και μερικοί έλλειπαν και δε θα τους το συγχωρησουμε ΠΟΤΕ!) και έφαγαν όλα τα τυρια και τις ελιές και τα γλυκα. Νομίζω ότι όλοι περάσαμε όμορφα, παρόλο που σε κάποια φάση χωριστήκαμε σε 2-3 μικρότερες παρέες... Λοιπόν εχω μια, ΜΙΑ (1) φωτογραφία όλο κι όλο και τη βάζω! Περιμένω τις επόμενες και ειδικά την πόζα της Λιόλιας και την Αγγέλικο με το τασάκι και το τυράκι...


Και αυτή είναι μια από το δωμάτιο μου! Να!

1 comment:

aa-duck said...

αυτή με το δωμάτιο!!! αδερφή ψυχή!