Saturday, August 25, 2007

Once Upon A December...

Σοφία παλι. Home yes, phone no, beer no...(Εδω ο κοσμος καίγεται θα μου πειτε...χμ)

Αυτην την σελιδα την αφιερώνω στον αδερφό μου. Γιατι αν ΔΕΝ επαιζε το "Once upon a December" στο πιάνο, εγω δε θα εβαζα να το ακούσω μετά και δε θα θυμομουν ολα αυτα για τα οποία γραφω. Και αν ΔΕΝ μου ειχε πιει τη μια απο τις δυο μπυρες που αγορασα χθες για να πιω σήμερα, δε θα ειχα βρει τίτλο.....

EXTRAS: επειδη δεν ήξερα πως γραφόταν το "Wuthering Heights" το εψαξα στο google και επεσα πανω στο videoclip της Kate Bush, το οποίο δεν ειχα δει ποτε μου (εχω δει ελάχιστα videoclip, δεν πιάναμε MTV στο Κιλκίς, νταξ'?..τουλάχιστον οχι παντα). Και εχω να πω πως μαρεσε και πως έτσι χορεύω κι εγω όταν ειμαι μόνη μου σπίτι! (Και αλλος πολυς κόσμος φαντάζομαι...)


Να και το
λινκ για να φρεσκάρετε τη μνημη σας....

Τελος (ε? το εργο θα μιλήσει οταν τελειώσω εγω, καλα??) να πω ότι η ελάχιστη εκολινη που χρησιμοποιήθηκε ειναι διαλυμένη σε μπύρα γιατι
την ειχα διπλα μου και βαριομουν να σηκωθω. Μια χαρα δουλεύει, αλλα αμα κουνάς το πινέλο γρήγορα καμιά φορά αφρίζει! Και δε θα ξαναμιλήσω για μπύρες μεχρι το επόμενο καλοκαίρι!

Αντε, φιλια!

No comments: