Sunday, October 19, 2008

Πολλα παρτυ μαζεμενα...

Γεια σας! Επεστρεψα! Επιτελους ξεμπερδεψα με τη βρωμιαρα διπλωματικη μου και ξαναποσταρω!


Το σαββατοκύριακο που μας περασε ειχαμε 2 παρτυ εδω τριγύρω, και ανεβάζω φωτογραφιες για να δει η Σταυρουλα οτι κι εμεις εδω περναμε καλα ΡΕ καπου καπου! Και μαλιστα καπου καπου τρωμε και ΣΟΥΣΙ χωρις αυτην! (ενταξει...ομολογω οτι δεν ειναι το ιδιο βεβαια! Σνιιιιφ! Μικρη Σταυρουλα, μας λειπεις!!!)...


Την Παρασκευη λοιπόν γιορτασα τα 25α γεννεθλια μου. Ναι, εκλεισα 1/4 αιωνα ζωής. Θυμήθηκα τα μαλλον μελαγχολικα 25α γεννεθλια ενος φιλου, ο οποιος ελεγε οτι κι εγω θα μελαγχολησω στα δικα μου...Δεν ειχε τελειως δικιο. Την παρασκευη δε μελαγχόλησα καθολου. Η μελαγχολια με ειχε πιασει στην πραγματικη μερα των γεννεθλιων μου, στις 6 του μηνα, που ετοιμαζα διπλωματικη.... και δεν ηταν απλη μελαγχολια, ηταν δραμα, I say!


Επειδη κινδυνευω να με πιασει πολυογια παλι, σταματω εδω και σας δειχνω μερικες φωτογραφιες απο το παρτυ.... δεν εχει τελεια χρωματα το σπιτάκι μου?




Το Σαββατιατικο παρτυ ήταν ουσιαστικα προσκύνημα στον προχειρα στημενο Βωμο που ειχε ετοιμασει ο Χρήστος για να γιορτάσει την ολοκλήρωση του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ αλμπουμ του. 130 σελιδες με απιστευτο σχεδιο, ειναι η επομενη μεγαλη δουλεια μετα τη Σαρλοτ. Και ειναι μεγαλύτερη! Περιμένουμε να βγει! ^^ Προκειται για μια δραματικη ιστορια στην αρχαια ιαπωνια και δε σας λεω τιποτε αλλο. Αλλωστε δεν το διαβασα ακριβώς, απλως το ξεφύλλισα ΟΛΟ!


Η στολη σαμουράι κατασκευαστηκε το 2004 για την Τελος Σαιζον εκθεση. Και ειναι γαματη!

Αυτα τα λιγα προς το παρον και τωρα φανταζομαι περιμενουμε τη Σταυρουλα να μας ανεβάσει ενα ποστ απο καποιο αλλο εξωτικο μερος και να σκασουμε απο τη ζήλια μας! :Ρ

5 comments:

pan pan said...

ayto pou fainetai pisw sthn prwth photo einai ena hlektriko piano korg?

Sophia said...

Ειναι ενα ηλεκτρικο πιανο, indeed αλλα πανω γραφει YAMAHA Clavinova...

Ειναι του αδερφου μου. Εγω το εγκατελειψα το αθλημα πριν απο καμια δεκαρια χρονια! ^^

pan pan said...

ntaksei ksanatsekara mhpws fainotan sth photo kai rwtousa vlakeia, alla ok :)

Voula said...

A ti oraia perasate kai sta duo parti.
To saloni sou einai tinga^^
Den ebales fotografies apo ta dora sou auti ti fora.
Ti pires?

Sophia said...

χεχε... απο home-made δωρα αυτη τη φορα ειχα μονο ενα βουντου-κουκλακι απο τη Χριστινα...το εχω σε φωτογραφια αυτο. Ειναι αρωματικο, γεμιστο με καλτσα! ^^

Κατα τ'αλλα ειχα δυο κηροπηγια, ενα μαραφετι που σβήνει τα κερια, ενα ελφαντακι, μιση τουρτα, σοκολατακια κιντερ, τρεις νοστιμες μπυρες, κατι νοστιμα κρατσια, ενα εικονογραφημενο βιβλίο με τα απαντα του Λιουις Καρολ (Αλικη κλπ) και ενα ρολοι με μαχαιροπήρουνα!

Ελπίζω να μην ξεχασα κατι! ^^