Thursday, November 27, 2008

Ψυχεδελεια (?

Δεν ξερω αν ειναι στα αληθεια ψυχεδελικο το κοριτσακι μου, αλλα εμενα, που δεν εχω μεγαλη εμπειρια σε αυτα, ετσι μου μοιάζει! Το σχεδιο το ξεκινησα στο EcoFestival, στα Κρουσια μια μερα με πολυ αερα, αλλα το τελειωσα την προηγουμενη εβδομαδα στο σπίτι της Χριστινας, μια μερα που δεν ξερω τι αερα ειχε γιατι ειχα μουχλιασει μεσα.

Ο,τι υπαρχει σε μαυρο ειναι με το χερι. Ειναι λιγο σαν κεντημα, αλλα με πενα. Αν αναρωτιέστε γιατι εκανα κατι τετοιο στον εαυτο μου δεν ξερω τι να σας πω παρα μονο οτι καπου καπου χρειαζεται να κανουμε τετοια πραγματα στον εαυτο μας -και πολυ χειροτερα! Προσωπικα δεν ειναι οτι βασανιστηκα κιολας, εδω που τα λεμε... παντα μου αρεζαν αυτα τα μαζοχιστικα σχεδια με επαναλαμβανομενα μοτιβα φτιαγμενα στο χερι. Μπορει να κεντουσα στην προηγουμενη ζωη μου, ποιος ξερει? Παντως οι γιαγιαδες μου κεντουσαν. Ειναι πολυ αυτοσυγκεντρωτικο εχω να πω...


Το χρωμα το δουλεψα χθες και σημερα. Εβαλα αυτα τα εντονα μεταξοτυπέ χρωματα ρρρρροζ και μωωωωβ κλπ ΠΡΙΝ δω πως ανανεωσε το blog της η Μυρτω, ενταξει? (ωστοσο ήταν μια ευχαριστη συμπτωση)

Θα σας πρηξω λιγο με τα σχεδια γιατι θελω να το δειτε και χωρις χρωμα αλλα και μονο με χρωμα γιατι εχει ενδιαφερον.... και επισης, επειδη ειναι η πρωτη φορα που δοκιμασα να κανω gifακι, θα το υποστείτε και ετσι! Μουα-χαχαχαχαχαχαχα....




Υ.Γ. Θα αναρωτιεστε τωρα που ειναι το gifακι... ναι, ΟΚ ειστε τυχεροι γιατι δεν καταφερα να το βαλω να παιζει. Παιζει στο πισι μου ομως! Θα δω τι φταιει και θα τα ξαναπουμε! Γλιτωσατε για σημερα -_-


Υ.Γ.2... Νομιζω βρήκα λυση με το gifακι.... χα!

Image Hosted by ImageShack.us

6 comments:

myrto said...

Χαχαχα! Απίστευτη σύμπτωση :)
Το σχέδιο μου αρέσει πάρα πολύ, δεν μπορώ να αποφασίσω πιο από τα τρία είναι καλύτερο. Το κάθε ένα έχει κάτι παραπάνω από το άλλο ^^ (και τα κεντητά μοτίβα είναι λατρεία)

Sophia said...

:D θενκ γιου Μυρτω!... Τελικα καταφερα να το ανεβασω και το gifακι... τα παρατησα πολυ γρηγορα πριν... χεχεχε!

Anonymous said...

Χαϊκού:



...







ή μάλλον όχι, το μετάνιωσα. Άλλη φορά.

Sophia said...

:(

myrto said...

Elaaaaaaaaaaaaaaa! Dwse Haiku ston lao sou!!

Sophia to eida kai to gifaki, nice work ^_^

Kert said...

super!!!:D